fredag den 12. juli 2013

Give away - barnevognspude

Jeg er ny i blogland, men en ting jeg hurtigt har erfaret er, at give-aways er en populær måde at skabe kontakt til andre i denne fagre verden. Så derfor vil jeg lave min første give away med denne fine barnevognspude i håb om en masse kontakter.

Barnevognspuden er eget design.




Reglerne for at deltage er:

1 lod: Skrive en kommentar herunder og følge min blog via bloglovin'

3 lodder: Skrive en kommentar herunder, følge min blog via bloglovin' og tilmelde dig som fast læser

5 lodder: Skrive en kommentar herunder, følge min blog via bloglovin', tilmelde dig som fast læser og linke til denne give away på din blog.

Den heldige vinder findes når der er 30 faste læsere.

Husk at skriv din emailadresse og /eller din blog.

29 kommentarer:

  1. 3 lækre lodder til mig. De er simpelthen SÅ skønne de der barnevognspuder! Og det passer lige til at purken i maven kan sidde op til foråret næste år :)
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  2. 3 lodder herfra i håb om at vinde den smukke pude, som helt sikkert vil blive til stor glæde herhjemme:o) Fantastisk :o)

    SvarSlet
  3. Velkommen til blogland!
    Jeg er både hoppet med som fast læser og følger via bloglovin, så det må blive 3 lodder:-)
    Glæder mig til at se hvad bloggen byder på.

    KH Camilla

    SvarSlet
  4. Hello!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    I want to play with you, please enter my name...
    5 lodder
    bloglovin: sabo eva
    follower: sabo eva
    I post in my sidebar:
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    with love

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  5. 3 KÆMPE lodder til mig ;-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Hvor er den skøn og perfekt farve til min lille Xander som skal komme til verden om 5 dage :)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  7. Jeg har en sød veninde som lige har født en lille dreng. Hvis jeg vinder skal hun have den her i gave :-)
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.

    stella.lundberg.fischer@gmail.com

    SvarSlet
  8. Lillemanden i min mave håber sådan hans mor vinder :-)

    SvarSlet
  9. 3 lodder herfra.

    Hvor er den bare for fed ;-)

    SvarSlet
  10. Hapser 3 lodder og krydser fingre;)

    SvarSlet
  11. Perfekt barsels gave til min veninde! Jeg deltager med 3 lodder !!

    xx, Nina, cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Vil meget gerne deltage med tre lodder. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  13. deltager og x fingre med 3 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  14. Vil da så meget gerne vinde denne lækre pude :).
    Deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  15. Den er helt vild fin - jeg deltager med 3 lodder :)

    www.himpsegimse.blogspot.com

    SvarSlet
  16. 3 lodder til mig da Laura forventes at komme til verden d 19. September og gerne vil være på forkant med nogle af alle de ting vi mangler endnu :-) og puden er helt vildt skønt og super dejlig, den kunne vi for rigtig meget glæde af til vore lille Laura <3

    Skøn konkurrence og super lækkert drømme præmie, det ville være så skønt at vinde <3
    ☀☀☀
    Jeg sender da lige en lækker ☀ solskins deler afsted + et STORT SMIL til jer og alle vennerne

    Jeg Ønsker alle en super dejlig dag <3

    så nu er det bare om at krydse fingere og håbe på lidt held :-)

    Kærlig Hilsen
    Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg skal da også være med!!!! 3 lodder herfra!!! :)

    SvarSlet
  18. 5 lodder til mig.
    totalt lækker give away, og håber du hurtigt har en masse følgere herinde :)

    skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  19. 5 lodder til mig.
    Fin give away :)

    Pia Lyng Madsen
    Pialyng@live.dk
    www.moenneberg.blogspot.dk

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  21. Hej, jeg snupper tre lodder, fin give away

    SvarSlet
  22. Jeg hopper endelig også med her! Fast læser- Det' mig! :) super fint stykke arbejde!

    SvarSlet
  23. pernillesg@gmail.com

    jeg vil gerne deltage her med 5 lodder.

    SvarSlet
  24. Deltager med 3 lodder vil gerne vinde denne skønne pude til min nevø der næsten er et halvt år gammel :))♥

    telafer97@gmail.com

    SvarSlet
  25. Fin pude! Jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  26. Jeg vil blive verdens bedste moster med sådan en :)

    Jeg vil gerne være med på 3 lodder - og håber, jeg kan være den heldige, nu jeg blev fast følger nr. 30 :)

    SvarSlet
  27. Haps... 3 lodder til mig ;-D

    SvarSlet